شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

شمع مایع فلوت

شمع مایع

ابعاد شمع مایع فلوت

شمع مایع فلوت در سه سایز بلند، متوسط و کوتاه ساخته می‌شود. این شمع هم به صورت ست سه‌عددی و هم به صورت تکی قابل فروش است. ابعاد شمع مایع فلوت به این ترتیب است:

  • ارتفاع شمع مایع فلوت کوتاه : ۲۰ سانتیمتر
  • ارتفاع شمع مایع فلوت متوسط : ۲۴ سانتیمتر
  • ارتفاع شمع مایع فلوت بلند : ۲۸ سانتیمتر

حجم ظروف شمع مایع فلوت 

  • حجم شمع مایع فلوت کوتاه : ۶۰ سی‌سی
  • حجم شمع مایع فلوت متوسط : ۷۰ سی‌سی
  • حجم شمع مایع فلوت بلند : ۱۰۰ سی‌سی
شمع مایع

می‌دانیم که شمع‌های مایع با سوخت روغنی تغذیه می‌شوند، به این صورت که روغن شمع مایع در هر ظرف پیرکس ریخته می‌شود و سپس فتیله و سرفتیله در قسمت بالای ظروف پیرکس قرار می‌گیرد. فتیله نخ‌پنیه‌ای به روغن مایع آغشته می‌شود و با روشن کردن شمع این روغن به صورت تدریجی می‌سوزد تا تمام شود. بعد از اتمام روغن داخل آن، می‌توانید دوباره روغن (با رنگ دلخواه خود) را داخل ظروف پیرکس بریزید و شمع را روشن کنید. به همین دلیل است که اسم دیگر شمع‌های مایع، شمع‌های شارژی نیز است، چون به راحتی قابل شارژ است و مثل دیگر شمع‌ها تمام نمی‌شود.

شمع مایع فلوت در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

شمع مایع فلوت تداعی کننده شمع‌های قلمی است که بر روی جا‌شمعی قرار می‌گیرند. این شمع به دلیل فرم کشیده و بلندی که دارد مناسب استفاده در فضاهایی است که نسبت به زمین در ارتفاع بالاتری قرار گرفته‌اند. یکی از پرکاربردترین استفاده‌های این شمع بر روی میز غذاخوری است. با قرار گرفتن این شمع بر روی میز غذاخوری، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی را برای خود خلق کنید. از دیگر فضاهایی که مناسب برای قرار دادن این شمع است می‌توان به میز کنسول، بوفه، میز جلومبلی و میز آرایش اشاره نمود.

از چه رنگ روغنی برای شمع مایع فلوت استفاده کنیم؟

انتخاب رنگ روغن شمع‌های مایع کاملا بستگی به سلیقه و فضای شما دارد. همان طور که می‌دانیم هر رنگ دارای خاصیت منحصر به فردی است که با قرار گرفتن در فضا، حس و حال آن فضا را تغییر می‌دهد. برخی از رنگ‌ها فضا را گرم می‌کنند و برخی دیگر خاصیت خنثی دارند. آن چه که انتخاب رنگ را برای شما آسان می‌کند، دقت به فضایی است که شمع در آن قرار دارد. همچنین عناصر موجود در فضا از جمله مبلمان‌ها و عناصر دکوراتیو می‌توانند عناصری تعیین کننده در انتخاب رنگ روغن برای شمع مایع باشد. در نظر داشته باشید که رنگ روغن‌ها دائمی نیست و بعد از اتمام یک رنگ شما می‌توانید روغنی با رنگ دیگر را انتخاب کنید. پس در انتخاب رنگ سخت‌گیر نباشید و به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *