شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

شمع مایع استوانه

شمع مایع استوانه

ابعاد شمع مایع استوانه

شمع مایع استوانه در سه سایز بلند، متوسط و کوتاه تولید می‌شود. این شمع در واقع جایگزین شمع‌های استوانه پارافینی است. اگر به دنبال یک شمع با فرم ساده و مینیمال هستید، این شمع گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. همانطور که از اسم آن نیز پیداست این شمع‌ها دارای فرم استوانه هستند. قطر شمع مایع استوانه‌ای ثابت است و فقط ارتفاع آن تغییر می‌کند. این شمع در سه سایز به ابعاد زیر تولید می‌شود:

  • ابعاد شمع مایع استوانه بلند : قطر ۵ و ارتفاع ۱۴ سانتیمتر.
  • ابعاد شمع مایع استوانه متوسط : قطر ۵ و ارتفاع ۱۲ سانتیمتر.
  • ابعاد شمع مایع استوانه کوتاه : قطر ۵ و ارتفاع ۱۰ سانتیمتر.
شمع مایع استوانه

حجم شمع مایع استوانه

  • جنس بدنه شمع مایع استوانه از جنس پیرکس کشور انگلستان است که یکی از باکیفیت‌ترین پیرکس‌های موجود در بازار امروزه است. داخل ظروف پیرکس با روغن شمع مایع پر می‌شود که روغن‌های موجود در سایت هیموهوم نیز روغن‌های صد در صد گیاهی و سوخت پاک است که بدون بو بوده و تولید دود نمی‌کند. حجم روغنی که می‌توان داخل ظروف پیرکس استوانه‌ای ریخت به این شکل است:

    • حجم شمع مایع استوانه بلند : ۲۱۵ سی‌سی.
    • حجم شمع مایع استوانه متوسط : ۱۹۰ سی‌سی.
    • حجم شمع مایع استوانه کوتاه : ۱۶۰ سی‌سی.

از شمع مایع استوانه در چه فضاهایی می‌توان استفاده کرد؟

شمع مایع استوانه فرم ساده و مدرنی دارد که باعث می‌شود بتوان از آن به راحتی در اکثر فضاها استفاده نمود. به عنوان مثال یکی از فضاهایی که می‌توانید این شمع را در آن قرار دهید اتاق خواب است. می‌توانید ست سه‌عددی این شمع را بر روی پاتختی خود قرار دهید و با روشن کردن آن حس آرامش و رمانتیک بودن را وارد فضای خصوصی خود کنید. همچنین می‌توانید شمع مایع استوانه را در فضای هال و پذیرایی و بر روی میز جلومبلی و کنارمبلی و حتی میز تلویزیون و میز تلفن قرار دهید. 

با قرار دادن این شمع بر روی میز غذاخوری از حس گرما و صمیمت آن در هنگام صرف غذا لذت ببرید. از دیگر فضاهای خانه که می‌توان از شمع مایع استوانه استفاده نمود، بر روی کانتر آشپزخانه است. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از شمع مایع فقط محدود به فضاهای مسکونی و خانگی نیست و شما می‌توانید از این شمع‌ها در فضاهای کار و اداری، میزهای رستوران، سالن‌های پذیرایی، سفره‌های عقد، تشریفات و مجالس و همچنین در فضاهای بیرونی همانند حیاط، تراس و روف گاردن نیز استفاده کنید.

چه رنگ روغنی برای شمع مایع استوانه انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ روغن برای شمع مایع کاملا سلیقه‌ای و شخصی است ولی نکاتی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. مهم‌ترین نکته مکانی است که می‌خواهید شمع خود را قرار دهید. انتخاب روغن بهتر است با توجه به رنگ‌های موجود در دکوراسیون شما باشد. به طور مثال اگر صندلی‌های میز غذاخوری شما بادمجانی باشد می‌توانید از روغن رنگ بادمجانی برای شمع مایع استفاده کنید. البته همیشه لازم نیست از رنگ‌های یکسان استفاده کنید چرا که برخی از رنگ‌ها به خوبی با هم ست می‌شوند و ترکیب رنگی زیبایی را به وجود می‌آورند. اگر در انتخاب رنگ روغن تردید دارید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که رنگ روغن بیرنگ یک گزینه همیشه محبوب است که قابلیت ست شدن با اکثر فضاها را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *