شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

شمع مایع اشکی

شمع مایع

ابعاد و حجم شمع مایع اشکی

شمع مایع اشکی در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می‌شود. قطر اشکی کوچک ۷ و قطر اشکی بزرگ ۹ سانتیمتر است. این شمع هم به صورت تک و هم ست دو عددی به فروش می‌رسد و شما می‌توانید از این لینک اقدام به خرید آن نمایید.

شمع‌های مایع از سوخت روغن‌های مخصوص به آن تغذیه می‌شوند. این روغن‌ها از فرآیند بازیافت روغن‌های پسماند خانگی تهیه می‌شود و فرآیند تصفیه آن به گونه‌ای است که کاملا بدون بو هستند و هنگام روشن بودن شمع هیچ بو و دودی را از خود تولید نمی‌کنند. در ظروف پیرکس بسته به حجمی که دارند می‌توانن روغن شمع مایع ریخت و با قرار دادن فتیله نخ‌پنبه‌ای و سرفتیله شیشه‌ای می‌توان شمع را روشن کرد.

حجم ظروف شمع مایع اشکی به این ترتیب است:

  • ظرف پیرکس اشکی قطر ۷ سانتیمتر دارای حجم ۱۷۰ سی‌سی
  • ظرف پیرکس اشکی قطر ۹ سانتیمتر دارای حجم ۳۶۰ سی‌سی
شمع مایع

حتما به این نکته توجه نمایید که هنگام خرید شمع مایع از سایت هیمو هوم، به همراه هر عدد ظرف پیرکس یک عدد روغن ۱۰۰ سی‌سی بیرنگ هم داخل پک آن برای مشتری ارسال می‌شود، ولی از آن‌جا که حجم ظروف پیرکس مدل اشکی بیشتر از حجم روغن ارسالی در پک‌هاست، حتما در کنار این شمع روغن اضافی هم تهیه کنید. روغن‌های شمع مایع هیمو هوم در رنگ‌های بیرنگ، سبز کم‌رنگ، سبز پررنگ، آبی، صورتی، زرد، قرمز، بادمجانی، بنفش و صورتی تولید می‌شوند که از این لینک می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

شمع مایع اشکی در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

شمع مایع اشکی را در فضاهای متنوعی نظیر میز جلومبلی، میز کنارمبلی، کنسول، بوفه، کتابخانه، میز تحریر، پاتختی، استندهای دیواری و سرویس بهداشتی می‌توان قرار داد. فرم اشک مانند آن با ست شدن با عناصر دکوری مختلف، می‌تواند فضاهایی جذاب را خلق کند. همچنین یکی از متریال‌هایی که با شمع‌های مایع بسیار همخوانی دارد، چوب است. شما می‌توانید با قرار دادن این شمع‌ها در کاسه چوبی و یا سینی‌های چوبی مختلف ترکیب‌بندی زیبایی را به وجود آورید.

از چه رنگ روغنی برای شمع مایع اشکی استفاده کنیم؟

توجه داشته باشید که شما می‌توانید رنگ‌های مختلف روغن شمع مایع را تهیه کنید. انتخاب رنگ می‌تواند بر اساس عناصر مبلمان و دکوراتیو منزل صورت گیرد. همچنین شمع‌های مایع این قابلیت را دارند که در محیط‌های مختلف با رنگ‌های متفاوت قرار گیرند، پس ابتدا محلی که می‌خواهید شمع را در آن قرار دهید، انتخاب نمایید، سپس به رنگ‌های عناصر موجود در آن فضا توجه کنید و سپس رنگ مناسب را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که رنگ بیرنگ با تمام فضاها سازگاری دارد و ترکیبی شیک و مینیمال را به نمایش می‌گذارد، پس اگر در انتخاب رنگ دچار تردید بودید، رنگ بیرنگ همیشه یک گزینه مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *