شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

شمع مایع اشکی پایه‌دار

شمع مایع

ابعاد و حجم شمع مایع اشکی پایه‌دار

شمع مایع اشکی پایه‌دار در سه سایز کوتاه، متوسط و بلند ساخته می‌شود. فرم قسمت بالایی که به شکل اشک است در هر سه سایز به یک اندازه بوده و فقط ارتفاع پایه‌ها در آن تغییر می‌کند. ابعاد سه سایز عبارت است از :

  • ابعاد شمع مایع اشکی پایه‌دار کوتاه: قطر ۷ و ارتفاع ۲۰ سانتیمتر
  • ابعاد شمع مایع اشکی پایه‌دار متوسط: قطر ۷ و ارتفاع ۲۴ سانتیمتر
  • ابعاد شمع مایع اشکی پایه‌دار متوسط: قطر ۷ و ارتفاع ۲۸ سانتیمتر

شمع‌های مایع از سوخت روغنی تغذیه می‌شوند و هر عدد پیرکس بستگی به حجمی که دارد، می‌توان داخل آن روغن مخصوص شمع مایع ریخت. هر عدد پیرکس شمع مایع اشکی پایه‌دار دارای حجم ۱۶۰ سی‌سی است و می‌تواند همین میزان روغن در داخل خود جای دهد. البته برای اینکه شمع زیبایی بیشتری داشته باشد بهتر است حجم روغنی که داخل ظرف پیرکس ریخته می‌شود کاملا پر نباشد و کمی بیشتر از نصف ظرف رو پر کند. روغن شمع‌های مایع موجود در سایت هیمو هوم کاملا بدون بو بوده و هنگام سوخت شمع نیز هیچ بو و دودی از خود تولید نمی‌کند.

شمع مایع

شمع مایع اشکی پایه‌دار در چه فضاهایی بیشتر استفاده می‌شود؟

شمع مایع اشکی پایه‌دار به دلیل فرم کشیده و بلندی که دارد اغلب در فضاهایی استفاده می‌شود که ارتفاع نسبتا بلندی داشته باشند. با قرار دادن شمع مایع اشکی پایه‌دار در فضاهای بلند تر علاوه بر زیبایی، از آسیب رسیدن و شکستن آن‌ها بر اثر ضربه‌های احتمالی نیز جلوگیری می‌شود. به طور مثال یکی از فضاهای بسیار مناسب و پرکاربرد برای شمع مایع اشکی پایه‌دار، میز غذاخوری می‌باشد. همیچنین می‌توان از آن‌ها بر روی میز کنسول، بوفه‌، میز بار، کانتر آشپزخانه و میز آرایش هم در فضاهای خانگی استفاده نمود.

چگونه رنگ روغن شمع مایع را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید شیشه شمع مایع از جنس پیرکس و بیرنگ است و شما می‌توانید به دلخواه خود از هر رنگ روغن برای داخل آن استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب رنگ به عناصر موجود در فضای خود توجه کرده و رنگی متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید، سپس بر اساس آن روغن شمع مایع را خریداری نمایید. رنگ روغن بیرنگ بسیار ساده و شیک بوده و با هر دکوراسیونی همخوانی دارد، پس اگر از انتخاب یک رنگ خواص مطمئن نیستید، روغن بیرنگ را به شما توصیه می‌کنیم. در زیر چند نمونه از فضاهایی که در آن شمع مایع اشکی پایه‌دار با رنگ‌های مختلف روغن قرار گرفته است را معرفی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *