شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع روغنی, شمع مایع

روغن شمع مایع صورتی

روغن-شمع-مایع-صورتی

روغن شمع مایع صورتی

روغن شمع مایع صورتی یکی از رنگ‌های ملایم و پرطرفدار است که با خریداری و ریختن آن داخل ظروف پیرکس یک شمع زیبای صورتی خواهید داشت. شیشه‌های شمعدان پیرکس شفاف هستند بنابراین با ریختن هر رنگ روغن داخل آن، یک شمع به همان رنگ خواهید داشت که بعد از مدتی می‌توانید رنگ روغن را تغییر داده و یک شمع با رنگ دیگر داشته باشید. هر رنگ شمع ویژگی‌های مخصوص به خود را وارد فضای شما می‌کند که منحصر به فرد است. در این مقاله به بررسی خواص و ویژگی‌های شمع صورتی می‌پردازیم. شمع‌ مایع صورتی با مفاهیمی نظیر دوستی، محبت، شفا، عشق به خود و عشق‌های بی‌قید و شرط آمیخته شده است. شمع مایع صورتی ترکیبی است از رنگ قرمز و سفید و به همین دلیل مفاهیم این دو رنگ را دارد. قرمز نشان‌دهنده شور و اشتیاق است و سفید نمایانگر خلوص و بی‌گناهی است. بنابراین شمع مایع صورتی به جای عشق آتشین و تهاجمی، نمایانگر عشقی ملایم و دلسوزانه است.

شمع مایع صورتی نماد چیست؟

علاوه بر این که شمع مایع صورتی نمایانگر تعادل رنگ قرمز و سفید است، مشخصه‌های مربوط به خود را نیز دارا است. شمع صورتی نماد عشق به خود، شفقت، دوستی، شفا، همدردی، عشق بی‌قید و شرط، حسن‌نیت و ایثار است. در دین مسیحیت، شمع صورتی نماد شادی است. صورتی ترکیب قرمز و سفید است، بنابراین نماد عشق است ولی از نوع خالص مانند عشق به فرزند و یا عشق به والدین. همچنین شمع صورتی نماد دوستی عمیق، محبت و حسن‌نیت ناشی از آن رابطه است. در عین حال نماد شفا، همدردی و سخاوت نیز است.

کاربردهای معنوی روغن شمع صورتی

شمع مایع صورتی را می‌توان برای اهدافی نظیر دوستی و عشق بی قید و شرط استفاده نمود. در اینجا لیستی از کاربردهای شمع مایع صورتی را جمع‌آوری کرده‌ایم.

۱.روغن شمع مایع صورتی برای ایجاد یا تقویت دوستی

وقتی در مکان جدیدی قرار گرفته‌اید و در تلاش برای یافتن دوستان جدید هستید، روشن کردن شمع مایع صورتی نوعی انرژی را از خود ساطع می‌کند که به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌کند. آن‌ها به شما شهامت نزدیک شدن به غریبه‌ها را می‌دهند و در عین حال انرژی مثبت برای ادامه گفتگو می‌دهند. شمع‌ مایع صورتی همچنین قدرت اتصال دادن دوباره رابطه‌های از دست رفته را دارد. اگر از یک دوست قدیمی مدت‌هاست که بی‌خبرید یا رابطه‌تان با او دچار مشکل شده است، شمع صورتی می‌تواند به شما در زنده کردن دوباره این رابطه کمک کند.

۲.روغن شمع مایع صورتی برای افزایش عشق به خود

هر کسی هر از چند گاهی نیاز به توجه به خود دارد. غرق شدن در زندگی مدرن امروزی همه را از خود دور کرده و انقدر سرگرم کار شده‌ایم که خود را فراموش کرده‌ایم. همین موضوع باعث استرس و افسردگی ما می‌شود. روشن کردن مداوم و با برنامه یک شمع مایع صورتی، انرژی دوست داشتن و اهمیت دادن به خود را در فضا جاری می‌کند. این کار باعث می‌شود تا ساعات معینی در هفته دقدقه‌های زندگی روزمره خود را کنار گذاشته و بیشتر به خودمان و علایقمان بپردازیم.

۳.روغن شمع مایع صورتی برای تقویت عشق بی قید و شرط

اگر می‌خواهید برخی از روابط عاطفی خود از جمله ارتباط با فرزندان یا والدین و یا خواهر و برادر را ارتقا دهید، روشن کردن شمع مایع صورتی به شما کمک خواهد کرد. با روشن کردن شمع صورتی انرژی عشق و محبت در محیط جاری می‌شود و برای بهبود روابط ذکر شده بسیار مفید است.

۴.روغن شمع مایع صورتی برای التیام زخم‌های عاطفی

شمع صورتی خاصیت تسکین‌دهنده دارد و می‌تواند زخم‌های عمیق و عاطفی کهنه را التیام دهد. زمانی که احساس آشفتگی و اضطراب دارید، یا از رابطه‌ای صدمه دیده و مضطرب هستید، یک شمع مایع صورتی را روشن کنید و اجازه دهید ساعات طولانی روشن بماند. شمع صورتی تاثیر چشمگیری بر التیام زخم‌ها و شکست‌های عاطفی دارد.

شمع مایع صورتی در طالع‌بینی، طلسم و جادو

شمع مایع صورتی ارتباط نزدیکی با زودیاک و ترازو دارد. شمع مایع صورتی پیوندهای دوستی را تقویت می‌کند و ارتباط بین دوستان را بهبود می‌بخشد. شمع صورتی مرتبط با الهه زهره است و از آن‌ها برای طلسم‌هایی استفاده می‌کنند که مربوط به مسائل عشقی هستند. البته نوع عشقی که طلسم‌های شمع صورتی جذب می‌کنند پرشور نیست بلکه از نوع محبت‌آمیز و ملایم است. مانند عشق بین دوستان یا والدین به فرزندانشان. همچنین در طلسم‌ها و جادوهایی که برای عشق به خود شخص انجام می‌شود بسیار پرکاربرد هستند. در طلسم‌ها از شمع صورتی برای تثبیت احساسات در روابط دوستان و همکاران استفاده می‌شود. به دلیل ارتباط شمع صورتی با زهره بهتر است روز جمعه از آن استفاده شود تا اثر آن به بیشترین حد خود برسد.

شمع مایع صورتی و تعبیر خواب

دیدن شمع صورتی در خواب می‌تواند به دلیل تمایل به کار گروهی و همکاری برای رسیدن به اهداف مهم باشد. ظاهر شدن شمع صورتی در خواب به دلیل اهمیت دادن به رابطه‌ها و دوستی‌ها و ارتباط قوی اجتماعی است. زمانی که از آشفتگی احساسی رنج می‌برید یا در انتظار دوستی هستید تا به شما کمک کند، احتمال دارد این عواطف همانند یک شمع صورتی در خواب ظاهر شوند. از آن‌جا که شمع صورتی نشان‌دهنده عشق به خود نیز است، ظاهر شدن آن در خواب می‌تواند به دلیل عدم رضایت از خود باشد. شاید به این دلیل است که به اندازه‌ای که برای دیگران وقت و انرژی می‌گذارید برای خودتان وقت نگذاشته و به خودتان اهمیت نمی‌دهید. در ناخودآگاهتان این فقدان را حس کرده و همین احساس می‌تواند تعبیر خواب دیدن شمع صورتی باشد. ممکن است افکار و خواسته‌هایتان را سرکوب کرده‌اید ولی در ناخوادآگاه بخشی از شما می‌داند که این کار اشتباه است. همچنین دیدن شمع صورتی در خواب می‌تواند به دلیل این باشد که نیاز به وقت گذراندن بیشتر با دوستانتان دارید. ممکن است به هر دلیلی از دیدار آن‌ها محروم هستید و دلتنگ دیدنشان هستید.

نتیجه‌گیری

جوهره شمع مایع صورتی دوستی، شفقت، محبت و عشق بی قید و شرط است. همچنین شمع صورتی نماد عشق به خود است و برای طلسم‌ها یا فعالیت‌های معنوی که هدف آن التیام زخم‌های عاطفی است و تسکین‌دهنده ذهن است، استفاده می‌شود و بسیار تاثیرگذار است. شمع صورتی با سیاره زهره در ارتباط بوده و بهترین روز برای روشن کردن آن روز جمعه است. طلسم‌ها و جادوهایی که با شمع صورتی همراه است در روز جمعه به بیشترین قدرت و بازدهی خود می‌رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *