شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع روغنی

روغن شمع مایع سبز

روغن شمع مایع سبز

روغن شمع مایع سبز

روغن شمع مایع سبز را به راحتی با سری آسانریز داخل ظروف پیرکس ریخته تا یک شمع سبز داشته باشید. همانطور که میدانید هر رنگ شمع انرژی و اثربخشی متفاوتی دارد و می‌تواند تاثیر متفاوتی را از خود بر جای بگذارد. در این مقاله شمع سبز رنگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شمع مایع سبز نشان‌دهنده زندگی، ثروت و رفاه است. شمع‌های مایع با تنالیته سبز رنگ ارتباط مستقیمی با طبیعت، زمین و گیاهان دارند و از این رو بر این باورند که شمع سبز در طلسم‌های مربوط به شفا، رفاه، ثروت و پیروزی بیشترین تاثیر را دارند.

شمع مایع سبز نماد چیست؟

شمع مایع سبز نمادی از تجدید، رشد و باروری بوده و بخشی از چرخه زندگی است. همینطور شمع مایع سبز ارتباط نزدیکی با ثروت، اقبال خوب، برکت و فرآوانی دارد. شمع مایع سبز که رنگ خود را از دامان طبیعت گرفته است، پیوندی معنوی با زمین و به ویژه تمام گیاهان دارد. به همین دلیل است که شمع مایع سبز می‌تواند به شما کمک کند تا به انرژی زمین متصل شوید و از آن قدرت، امید و انرژی مثبت دریافت کنید. در عین حال شمع مایع سبز نماد زندگی، تولید مثل و رشد است. بنابراین اگر به دنبال ثروت مادی هستید، شمع سبز می‌تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری دهد. همچنین زمانی که در بلاتکلیفی گیر کرده‌اید و یا نمی‌توانید در زندگی به سمت جلو و پیشرفت حرکت کنید، روشن کردن شمع سبز می‌تواند انرژی رشد و حرکت به سمت موفقیت را در شما به جریان بیاندازد. علاوه بر آن رنگ سبز و همچنین شمع سبز رنگ که نمادی از طبیعت است، شفادهنده نیز می‌باشد. این شفابخشی شامل بهبودی از لطمه‌های فزیکی، ذهنی، عاطفی و روحی است که در زندگی روزمره به آن دچار شدید. بنابراین با ریختن روغن شمع مایع سبز داخل شمعدان‌های پیرکس و روشن کردن آن، درد‌های گذشته خود را التیام دهید و با کمک انرژی مادر طبیعت قدم به سمت رشد و پیشرفت مادی و معنوی بردارید.

شمع پیرکس

شمع مایع سبز با کدام چاکرا مرتبط است؟

شمع سبز با چاکرای چهار یا همان چاکرای قلب مرتبط است. احساساتی نظیر عدم عشق و دوست داشته نشدن و ترس از دلشکستگی می‌تواند نشانه‌هایی از مسدود شدن این چاکرا باشد. گفته می‌شود شمع سبز برای رفع انسداد چاکرای چهار یا همان چاکرای قلب بسیار مفید است و می‌تواند عملکرد این چاکرا را متعادل کند. همچنین اگر احساس استرس، بی حوصلگی یا بی‌قراری می‌کنید، می توانید از شمع‌های سبز برای کمک به تعادل بیشتر استفاده کنید. اگر از مشکلات قلبی رنج می‌برید حتما از شمع سبز برای درمان کمک بگیرید.

شمع مایع سبز جذب‌کننده قدرتمند پول و ثروت

شمع‌های سبز بیشترین تاثیر را در طلسم‌هایی دارند که بر روی جذب ثروت، موفقیت، شانس و پیشرفت تمرکز دارند. چنانچه میخواهید از شمع سبز برای بالا بردن اثر طلسم و جادو استفاده نمایید حتما به طیف رنگی آن باید توجه کنید. چنانچه هدف شما جذب پول و ثروت است، استفاده از رنگ سبز تیره ایده‌آل است و به شدت توصیه می‌شود. چنانچه هدف شما رسیدن به آرامش و آسودگی خاطر است بهتر است از شمع سبز کم‌رنگ استفاده کنید. چنانچه از شمع سبز برای اثربخشی طلسم و جادو استفاده می‌کنید بهتر است تا شمع مایع سبز را ۷ روز متوالی روشن کنید و بر روی خواسته‌تان تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. توصیه می‌شود برای هر طلسم از سه عدد شمع و یا ست سه‌عددی شمع استفاده نمایید تا تاثیر طلسم و جادو بیشتر شود. هنگام سوزاندن شمع با هدف وفور مالی، یک نکته را باید به خاطر بسپارید، مطمئن شوید که هنگام تمرکز بر روی قصد خود، چگونگی آن را کاملاً واضح بیان کنید. به طور مثال اگر می‌خواهید رئیستان به شما افزایش حقوق و ترفیع دهد یا می‌خواهید شغل جدیدی پیدا کنید که رضایت‌بخش‌تر باشد و حقوق بیشتری به شما بدهد، آن را عمیقا بیان کنید و بخواهید.

کاربردهای معنوی روغن شمع مایع سبز

شمع‌های مایع سبز هنگامی که در طلسم‌ها و فعالیت‌های معنوی گنجانده می‌شوند برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند که در اینجا یک لیست از آن‌ها تهیه شده است.

  1. روغن شمع مایع سبز برای کسب ثروت و موفقیت

زمانی که با مشکلات مالی مواجه هستید یا مجبورید با چالش‌های تجاری کنار بیایید، یا به هر علتی برشکست شده و پول خود را از دست داده‌اید، روغن شمع مایع سبز را خریداری نموده و بعد از ریختن داخل ظروف پیرکس آن را روشن نمایید. این کار با کسب انرژی مثبت به شما کمک می‌کند مشکلات مالی خود را حل نموده و به سرمایه‌گذاری موفق تبدیل کنید. برای رسیدن به این هدف بهتر است قبل از اینکه می‌خواهید از خانه بیرون رفته و اقدامی انجام دهید، شمع سبز را روشن نمایید و مدتی به آن زمان دهید تا تاثیر خود را بگذارد. همین‌طور زمانی که برای یک مصاحبه شغلی آماده شده‌اید، یا در آستانه یک آزمون و یا امتحان هستید و یا قرار است در کار خود ترفیع بگیرید، بهتر است از روشن کردن شمع سبز غافل نشوید.

  1. روغن شمع مایع سبز برای درمان و شفا یافتن

طبیعت نمایانگر یک چرخه بی‌پایان رشد و بهبود است. این چرخه با گذراندن فصل‌ها به خوبی قابل مشاهده است. به گل‌ها توجه کنید که پس از پایان فصل سرد زمستان دوباره شکوفه می‌زنند یا برگ‌ها که پس از خشک شدن و افتادن از درخت دوباره سبز می‌شوند. شمع مایع سبز رنگ انعکاس دهنده همین انرژی طبیعت است. در هنگام دعا و یا مدیتیشن روشن کردن شمع سبز باعث جاری شده انرژی درمان و شفا می‌شود. به هیچ عنوان تاثیر شمع سبز را در به دست آوردن بهبودی دست کم نگیرید. شمع سبز با انرژی فرآوان خود معجزه می‌کند.

  1. روغن شمع مایع سبز برای جذب شانس

شمع‌های سبز رنگ با دعاها، آرزوها و طلسم‌هایی که هدفشان جذب شانس و خوشبختی است به خوبی کار می‌کنند و تاثیرگذاری آن‌ها را به شدت افزایش می‌دهند. زمانی که خود را در شرایطی می‌بینید که نیاز به شانس دارید، حتما یک شمع مایع سبز را روشن کنید و ذهن خود را بر روی هدفتان متمرکز کنید.

  1. روغن شمع مایع سبز برای یک شروع تازه

همان‌طور که طبیعت نمادیست از زندگی جدید و شروعی تازه، شمع مایع سبز هم همین تاثیر را بر روی زندگی ما می‌گذارد. شمع‌های سبز به شما حس جوانی، تجدید حیات و شادابی می‌دهند. این احساس نه تنها برای سلامت جسمانی شما مفید است بلکه بر روی سلامت روح و روان شما نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر احساس ناامیدی می‌کنید و یا نیازمند یک شروع تازه هستید، حتما از شمع مایع سبز برای کمک به تغییر وضعیتتان استفاده کنید.

  1. روغن شمع مایع سبز برای احساس آرامش

هر زمان که احساس خستگی می‌کنید و یا استرس دارید، روغن شمع مایع سبز را داخل شمعدان‌های پیرکس بریزید و آن را روشن نمایید و اجازه دهید تا انرژی زمین در بدنتان جاری شود و به آسایش و آرامش برسید. استفاده از شمع سبز همچنین برای مواقعی توصیه می‌شود که از نظر عاطفی دچار مشکل هستید و یا در رابطه خود با دیگران دچار مشکل شده‌اید. در این شرایط نیز روشن کردن شمع مایع سبز به شما کمک می‌کند تا انرژی منفی اطراف خود را از بین ببرید.

شمع مایع سبز در طالع‌بینی

شمع سبز با سیاره زهره گره خورده است و جمعه‌ها که روز سیاره زهره است بهترین روز برای روشن کردن این شمع است. در زبان لاتین، روز جمعه به نام ونوس یا همان زهره شناخته می‌شود. اثرات طلسم و جادویی که همراه با روشن کردن شمع مایع سبز است در روز جمعه به بیشترین تاثیرگذاری خود می‌رسد. گفته می‌شود که دعاها و طلسم‌هایی که با شمع سبز انجام می‌شود نیاز به مدت زمان بیشتری برای اثربخشی دارند، بنابراین روشن کردن شمع را مستمر انجام دهید و صبور باشید تا به هدف مد نظر خود برسید. برخی جادوگران معتقدند که می‌توان از شمع‌های سبز تیره برای ارتباط با طبیعت و از شمع‌های سبز روشن برای صحبت با پری‌ها استفاده کرد.

شمع مایع سبز و تعبیر خواب

به دلیل ارتباط قوی شمع سبز با طبیعت، زندگی، شفا و رفاه، ظهور شمع سبز در خواب و رؤیای شما می‌تواند نشان از اشتیاق شما برای رسیدن به موارد ذکر شده باشد. دیدن شمع سبز در خواب می‌تواند نشانه رشد مالی، سلامت جسمانی و سلامت روانی شما باشد. با این حال برخی بر این معتقدند که ظهور شمع سبز در خواب می‌تواند نشانه احساس حسادت، گناه یا اضطراب باشد. یکی از رایج‌ترین دلایلی که شمع سبز در خواب ظاهر می‌شود، زمانی است که تمایل درونی به بهبود، پیشرفت و رشد دارید. احتمال دیگر این است که ممکن است شما سعی در پنهان کردن احساس ناامنی و یا احساس گناه خود دارید. این احساسات سرکوب شده در زمان خواب که آرامش بیشتری دارید و سیستم تدافعی شما ضعیف‌تر است به شکل رؤیا ظاهر می‌شوند.

نتیجه‌گیری

شمع‌های مایع سبز رنگ الهام گرفته از رنگ طبیعت بوده و به شدت قدرتمند هستند. آن‌ها قدرت احیاکننده و زندگی‌بخش دارند. به همین دلیل از آن‌ها برای دعا و طلسم استفاده می‌شود. شمع‌های سبز جذب کننده پول و ثروت هستند و انرژی رفاه را در زندگی جاری می‌کنند. آن‌ها شفادهنده هستند و درمان می‌کنند. اگر تا به حال از قدرت عظیم شمع سبز معطل نبودید می‌توانید با خریداری شمع‌های پیرکس به همراه روغن شمع مایع سبز از انرژی سرشار آن بهرمند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *