شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع روغنی

روغن شمع مایع زرد

روغن-شمع-مایع-زرد

روغن شمع مایع زرد

روغن شمع مایع زرد رنگ به راحتی توسط سری آسانریز داخل ظروف پیرکس ریخته می‌شود و از آن‌جا که شمعدان‌های پیرکس بیرنگ و شفاف هستند، بنابراین با ریختن هر رنگ روغن می‌توانید شمعی به همان رنگ داشته باشید. روغن شمع مایع زرد به دنبال خود اثرات و انرژی خاصی را وارد فضای شما می‌کند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. شمع مایع زرد رنگ با روشنگری، خرد و حقیقت مرتبط است. گفته می‌شود روشن کردن شمع مایع زرد در هنگام دعا و یا مراقبه می‌تواند به برقراری ارتباط با ارواح یا دریافت شهود و راهنمایی الهی مؤثر باشد. شمع‌های زرد رنگ همچنین می‌توانند آرامش‌بخش باشند و اثر طلسم‌ها یا سایر فعالیت‌های معنوی که هدفشان رشد، شفا، شکوفایی، شهود و سود مالی است را بسیار بالا ببرند. روشن کردن شمع مایع زرد رنگ به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از وقایع و اتفاقات اطرافتان داشته باشید. علاوه بر این شمع زرد به منظور تقویت حافظه، رفع سردرگمی، بهبود تمرکز و توسعه مهارت‌های فکری استفاده می‌شود. شمع مایع زرد ما را به یاد طلا و نور خورشید میاندازد که نشان‌دهنده ثروت، فرآوانی، سلامتی و امید است. اعتقاد بر این است که شبکه و انرژی خورشیدی خاطرات عاطفی را ذخیره می‌کند.

شمع مایع زرد نماد چیست؟

شمع مایع زرد نماد روشنگری معنوی و فرآوانی است. شمع‌های زرد که انرژی متافیزیکی خود را از خورشید می‌گیرند، روشنایی و درک جدیدی را وارد زندگی شما می‌کنند. آن‌ها شهود شما را گسترش می‌دهند و در نتیجه شانس موفقیت شما را بالا می‌برند. اگر قصد دارید بر یک مهارت جدید مسلط شوید، یک شمع زرد را روشن نمایید تا به شما کمک کند درک بهتری از آن پیدا کنید. شمع مایع زرد به خصوص در زمینه شغلی و مسافرت، انرژی مثبتی را برای شما به همراه می‌آورد. در سفرها سعی کنید همیشه یک شمع زرد به همراه داشته باشید و آن را روشن نمایید. قبل از شروع یک کار جدید می‌توانید شمع زرد روشن نمایید تا مطمئن شوید آن کار به خوبی انجام می‌شود. شمع‌هایی که طیف رنگی زرد تیره‌تر دارند، نماد رفاه و محافظت هستند. اگر چه تمام شمع‌های زرد به نوعی شهود الهی و یادگیری را ترویج می‌کنند، طیف‌های مختلف آن می‌تواند اثرات متفاوتی داشته باشد. شمع‌هایی با رنگ زرد تیره‌تر ثروت، رفاه و خوشبختی را ترویج می‌دهند.

شمع مایع زرد با کدام چاکرا در ارتباط است؟

شمع زرد با چاکرای سوم مرتبط است که در قسمت بالای شکم، درست در اطراف دیافراگم شما قرار دارد. برخی به این چاکرا به عنوان شبکه خورشیدی اشاره می‌کنند که حاوی احساساتی نظیر شادی، خرد، هیجان و امید است. چاکرای سوم دربازه‌ای برای اتصال به بالاترین معانی معنوی است. از آن جا که شمع زرد نیروی معنوی خود را از خورشید می‌‌‌گیرد، به چاکرای سوم قدرت می‌دهد. شمع مایع زرد به شما کمک می‌کند تا عمیق‌تر در آگاهی فرو روید. برای جذب نیروی خورشید کافی است یک شمع زرد را در جایی که نور خورشید حضور دارد روشن کنید، به طوری که بتوانید نور خورشید را به خوبی ببینید. سپس چشمان خود را ببندید و به آرامی نفس بکشید و نور خورشید را تجسم کنید که وارد بدنتان می‌شود و شهود شما را تقویت می‌کند. همچنین روشن کردن شمع مایع زرد در حین مدیتیشن می‌تواند تاثیر مثبت تمرین شما را بالا ببرد.

چاکرا-سوم-رنگ-زرد

کاربردهای معنوی شمع مایع زرد

شمع مایع زرد کاربردهای معنوی متفاوتی دارد که بیشتر مربوط به دانش، رشد، رفاه و سلامتی است. در زیر به برخی از این کاربردها اشاره می‌کنیم.

۱. روغن شمع مایع زرد برای به دست آوردن خرد و روشنگری

رنگ زرد معمولا با معنای روشنایی و شفافیت همراه است. به همین دلیل است که کسانی که به دنبال روشنگری هستند از این شمع استفاده می‌کنند. اگر احساس سردرگمی، گمراهی یا عدم اطمینان می‌کنید، به سرعت روغن شمع مایع زرد رنگ را با استفاده از سری آسانریز داخل شمعدان‌های پیرکس بریزید و آن را روشن کنید و سپس اجازه دهید تا انرژی شمع زرد نمایان شده و مسیر را برایتان روشن کند. علاوه بر آن از شمع مایع زرد در هنگام مدیتیشن و برای افزایش تمرکز و دستیابی به روشنگری استفاده می‌شود.

۲. روغن شمع مایع زرد برای جاری کردن انرژی مثبت در محیط

از رنگ روغن زرد روشن برای دور کردن انرژی منفی در یک فضا استفاده می‌شود. شمع مایع زرد علاوه بر از بین بردن ارتعاشات و فرکانس‌های سمی، انرژی گرم و مثبت را در محیط انتشار می‌دهند. وقتی به ناگهان و بدون هیچ دلیلی احساس غم و اندوه می‌کنید و یا بی‌حال و مضطرب می‌شوید، یکی از شمع‌های مایع زرد رنگ را روشن کنید و اجازه دهید ساعات طولانی روشن بماند. این کار باعث می‌شود انرژی‌های منفی و تخریب کننده‌ای که در محیط شما وجود دارد از بین برود و با انرژی مثبت جایگزین شود. روشن کردن شمع را چند روز متوالی تکرار کنید تا باعث کاهش اضطراب و نگرانی به وجود آمده شود.

۳. روغن شمع مایع زرد برای افزایش قدرت‌های ذهنی

گفته می‌شود روشن کردن شمع مایع زرد می‌تواند توانایی‌های ذهنی افراد را افزایش دهد و باعث تقویت استعدادها و توانایی‌های فرد شود. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود قبل از شروع فعالیتی که در آن مهارت دارید حتما یک شمع مایع زرد را روشن کنید تا بازده بهتری از کار خود دریافت کنید. شمع زرد ذهن شما را باز کرده و استرس شما را در حین انجام فعالیت کاهش می‌دهد.

۴. روغن شمع مایع زرد برای ارتباط با خدا و موجودات الهی

هنگامی که قصد برقراری ارتباط با موجودات الهی را دارید بهتر است یک شمع مایع زرد را در هنگام برقراری ارتباط روشن نگه دارید. بهتر است قبل از برقراری ارتباط شمع زرد را روشن کنید تا انرژی آن محیط را برای فعالیتتان آماده کند. شمع زرد می‌تواند به شما کمک کند تا یک کانال ارتباطی با قلمرو الهی و معنوی ایجاد کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا به طور مستقیم با راهنمایان معنوی خود از جمله فرشتگان و ارواح گذشته ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها صحبت کنید.

۵. روغن شمع مایع زرد برای جذب شادی

شمع مایع زرد ارتباط مستقیم با شبکه خورشیدی دارد و برای جذب شادی بسیار مفید است. همین‌طور شمع زرد می‌تواند انرژی شما را بالا برده و روزتان را با نشاط کند. توصیه می‌شود زمانی که بی‌حال هستید و سطح انرژی‌تان پایین آمده، حتما از شمع مایع زرد استفاده کنید. در این مواقع گرمای ساطع شده از شمع زرد روحیه شما را بالا می‌برد، احساسات منفی و افکار تاریکی که شما را احاطه کرده است دور می‌کند و احساس شادی و نشاط خواهید کرد.

شمع مایع زرد در طالع‌بینی و جادو

شمع زرد مرتبط با خورشید است، بنابراین بیشترین بازده را از شمع زرد در ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ ظهر می‌توان گرفت، درست همان موقعی که نور خورشید در شدیدترین حالت خود قرار دارد. روشن کردن شمع مایع زرد به جادوها و طلسم‌هایی که هدفشان ایجاد رشد، رفاه، اقبال خوب و ثروت است کمک می‌کند تا بیشترین بازدهی را داشته باشند. علاوه بر آن شمع مایع زرد معمولا برای کانال ارتباطی با دنیای فرازمینی‌ها استفاده می‌شود. روز خورشید یکشنبه است و بیشترین تاثیر را از شمع‌های زرد می‌توان یکشنبه ظهر گرفت. در این روز و ساعت تاثیر شمع زرد به بیشترین حالت خود می‌رسد. به غیر از خورشید گفته می‌شود شمع زرد با سیاره عطارد و مشتری نیز هماهنگ است.

شمع مایع زرد و تعبیر خواب

یکی از دلایل دیدن شمع زرد در خواب می‌تواند آرزوی نهفته ولی دیرین شما برای بهبود وضعیت مالی‌تان باشد. ممکن است مدت زیادی برای رسیدن به این هدف تلاش کرده باشید و اکنون در آستانه رسیدن به موفقیت هستید. هیجان و انتظار شما برای آنچه که در حال وقوع است، در خواب شما با نماد یک شمع زرد ظاهر می‌شود. دلیل دیگر دیدن شمع زرد در خواب می‌تواند مربوط به وضعیت سلامت جسمی یا روحی شما باشد. اگر به تازگی بدخلق شده‌اید و یا احساس بی‌حالی دارید این حس می‌تواند به شکل یک شمع زرد در خواب شما ظاهر شود. همچنین ممکن است به ایمان و اعتقادات خود شک کرده باشید یا در حال تغییر و دگرگونی در همین بحث هستید. دلیل دیگر دیدن شمع زرد در خواب می‌تواند به علت تمایل شما به روشنگری باشد. ممکن است در حال تجربه کردن روزهای تاریکی هستید و به دنبال راهنمایی و کمک هستنید. همچنین دیدن شمع زرد در خواب می‌تواند به دلیل پشیمان شدن از تصمیمات قبلی شما باشد که باعث ایجاد اضطراب و ناامیدی شما شده است. یکی دیگر از دلایل دیدن شمع زرد در خواب می‌تواند احساس تنهایی باشد.

ارتباط شمع مایع زرد با دعا و نیایش

استفاده از شمع‌ در دعاها و مراسم مذهبی از دیرباز بسیار رایج بوده است. یکی از معانی منحصر به فرد شمع زرد این است که دارای خواص معنوی ویژه است. همین خاصیت باعث می‌شود تا به برقراری ارتباط عمیق با خدا کمک کند. بنابراین استفاده از شمع زرد در هنگام برقراری ارتباط با خدا بسیار توصیه می‌شود. هدف از دعا دسترسی به حضور خدا، در میان گذاشتن نیازها، سپاسگزاری‌ها و ستایش با اوست. تمرکز بر روی شعله شمع زرد هنگام دعا و نیایش می‌تواند کیفیت و اثر نیایش شما را به شدت افزایش دهد. انرژی شمع به شما کمک می‌کند تا صدای ندایی که از سمت کائنات و خداوند به سمتتان می‌آید را بیشتر حس کنید.

نتیجه‌گیری

شمع مایع زرد جذب کننده قدرتمند روشنایی، دانش، شادی، ثروت و سرزندگی هستند. شمع زرد با پرتوهای زرد خورشید در ارتباط است که آن نیز نمایانگر امید، روشنایی، شفافیت و انرژی مثبت است. شمع زرد به شما در انجام فعالیت‌های معنوی کمک می‌کند. گذشته از آن شمع مایع زرد می‌تواند انرژی منفی محیط را از بین ببرد و انرژی مثبت را جایگزین آن کند. آن‌ها به تقویت حافظه کمک می‌کنند و اعتماد به نفس افراد را بالا می‌برند. توصیه می‌شود قدرت شمع مایع زرد را دست کم نگیرید و با ریختن روغن شمع مایع زرد درون شمعدان پیرکس از انرژی فرآوان آن بهرمند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *