شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

روغن شمع مایع بنفش

روغن شمع مایع بنفش

روغن شمع مایع بنفش یکی از رنگ‌های پرطرفدار و پرفروش است. با ریختن روغن شمع مایع بنفش داخل ظروف پیرکس یک شمع بنفش خواهید داشت که آب نمیشود و بدون دود و بو می‌سوزد. هر رنگ شمع به همراه خود انرژی و حالاتی را وارد فضا می‌کند که در اینجا به بررسی خصوصیت‌های شمع بنفش می‌پردازیم. شمع مایع بنفش با معانی مختلفی نظیر ثروت، سلطنت، جاه‌طلبی، خرد، شفا و شهود مرتبط است. شمع بنفش سرشار از عرفان است و برای هر فعالیتی که هدف آن ارتباط با ماوراء طبیعه باشد، ایده‌آل است. هنگامی که می‌خواهید مدیتیشن کنید یا فال بگیرید، قبل از شروع آن یک شمع بنفش را روشن کنید. این کار به برقراری ارتباط و باز شدن ذهن بسیار کمک می‌کند.

شمع مایع بنفش نماد چیست؟

معنویت، انرژی ذهنی، سلطنت، شهرت و اقتدار، معانی اصلی نهفته در شمع مایع بنفش هستند. اعتقاد بر این است که شمع بنفش قدرت افزایش توانایی چشم سوم را دارد و در فعالیت‌های معنوی بسیار پرکاربرد و تاثیرگذار است. شمع مایع بنفش همچنین برای نشان دادن قدرت و سلطنت نیز استفاده می‌شود. شمع بنفش با قدرت‌های بالاتر و فرازمینی در ارتباط است. شمع مایع بنفش نشان‌دهنده رشد و گسترش در تمام جنبه‌های زندگی می‌باشد. خواه این پیشرفت در تجارت و مسائل کاری و بیزینسی باشد و چه در زمینه شخصی و روابط اجتماعی. شمع مایع بنفش نشانگر وسعت دنیای معنوی و وجود خرد باستانی و ماوراء الطبیعه است. در دین مسحیت از شمع بنفش در هنگام عبادت استفاده می‌شود و در آن شمع بنفش به ترتیب نماد امید، صلح و عشق است.

شمع مایع بنفش با کدام چاکرا در ارتباط است؟

شمع بنفش با چاکرای هفتم مرتبط است که قوی‌ترین چاکرای بدن است. محل قرارگیری این چاکرا تاج سر است و به همین دلیل با معنویت و چشم سوم نیز در ارتباط است. بنفش همانطور که به چاکری تاج مربوط می‌شود، نماد یگانگی، آگاهی و گشودگی به روشنایی است. روشن کردن شمع مایع بنفش نشان از تمایل به پیشرفت معنوی است. از شمع‌های بنفش برای کمک به مدیتیشن، بیدار کردن چاکرای چشم سوم، شهود و بینایی استفاده می‌شود. همچنین برای کاهش استرس و بی‌خوابی توصیه می‌شود با یک شمع بنفش مدیتیشن کنید.

کاربردهای معنوی شمع مایع بنفش

شمع بنفش به دلیل ارتباط نزدیک با قلمرو ماوراء طبیعه بیشتر برای اهداف عرفانی استفاده می‌شود. با این حال زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند روی اهداف دیگر هم کار کند و موثر باشد. در اینجا به برخی از کاربردهای معنوی شمع بنفش اشاره می‌کنیم.

۱. روغن شمع مایع بنفش برای دستیابی به روشنگری معنوی

شمع مایع بنفش این قدرت را دارد که توانایی‌های معنوی شما را افزایش دهد و مهارت‌های عرفانی شما را بالا ببرد، چرا که چشم سوم را باز می‌کند. شمع مایع بنفش می‌تواند به شما کمک کند تا از خرد باستانی استفاده کنید که می‌تواند باعث بیدارگری معنوی و روشنگری شما شده و قدرت شهود را در شما تقویت کند. گذشته از این شمع مایع بنفش می‌تواند به برقراری ارتباط با ارواح یا موجودات ماوراء الطبیعه نیز کمک کند.

۲. روغن شمع مایع بنفش برای دستیابی به بهبودی و شفا

شمع بنفش برای بهبودی و شفا بسیار مفید است. ولی توجه داشته باشید که بیشتر تمرکز شمع بنفش بر روی بهبود زخم‌های روحی و عاطفی است. چنانچه از آسیب روحی و یا احساسی رنج می‌برید، چند روز متوالی شمع مایع بنفش را روشن کنید و اجازه دهید تا انرژی مثبت و شفابخش آن زخم‌های شما را التیام دهد و روند بهبودی شما را تسریع بخشد.

۳. روغن شمع مایع بنفش برای دور کردن انرژی شیطانی

شمع مایع بنفش علاوه بر تقویت توانایی‌های معنوی افراد، در دفع ارواح شیطانی و جلوگیری از نیت‌های شیطانی نظیر نفرین بسیار موثر هستند. هنگامی که احساس خطر و یا ناراحتی می‌کنید و انرژی منفی در اطراف خود حس می‌کنید، به سادگی می‌توانید روغن شمع مایع بنفش را در داخل یکی از ظروف پیرکس بریزید و آن را روشن کنید، خواهید دید که بعد از مدتی احساس سبکی و آرامش می‌کنید. اجازه دهید انرژی مثبت و گرمای شمع مایع بنفش ترس و اضطراب را از شما دور کند.

۴. روغن شمع مایع بنفش برای جذب ثروت و موفقیت

شمع مایع بنفش رنگی سلطنتی دارد، بنابراین با ثروت، قدرت، اقتدار و پیروزی همراه است. شمع بنفش چنانچه در محیط‌های تجاری، شخصی و اجتماعی به صورت مستمر روشن شوند، می‌توانند در دستیابی به موفقیت موثر باشند. بنابراین چنانچه قصد جذب ثروت، پول و یا هر گونه موفقیتی دارید حتما از شمع مایع بنفش استفاده کنید.

۵. شمع مایع بنفش برای کمک به مدیتیشن

شمع بنفش علاوه بر افزایش توانایی‌های معنوی، می‌تواند به تقویت ذهن کمک کند. به همین دلیل است که استفاده از شمع مایع بنفش در هنگام مدیتیشن بسیار توصیه می‌شود. چرا که می‌تواند قدرت تمرکز شما را بالا ببرد.

۶. شمع مایع بنفش در فال و تاروت

از آن‌جا که شمع مایع بنفش قدرت ذهن را بالا می‌برد و همچنین قدرت چشم سوم را افزایش می‌دهد، هنگام فال گرفتن می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. قبل از اینکه بخواهید فال بگیرد حتما شمع مایع بنفش را روشن کنید و مقداری زمان دهید تا انرژی آن در محیط جاری شود. سپس شروع به گرفتن فال و تاروت کنید.

شمع مایع بنفش در طالع‌بینی و جادو

شمع مایع بنفش با سیاره نپتون و مشتری در ارتباط است. به همین دلیل است که شمع‌های بنفش در روز پنجشنبه که روز سیاره مشتری است، بیشترین تاثیر را از خود بر جای می‌گذارند. از آن‌جا که شمع بنفش به شدت با فعالیت‌های عرفانی در ارتباط است، می‌توان از آن‌ها برای هر طلسم یا جادویی استفاده نمود. با این‌حال بیشترین استفاده از شمع مایع بنفش برای جادوها و طلسم‌هایی با هدف جذب ثروت، حفاظت، قدرت، اقتدار و یا نفوذ بیشتر است. شمع بنفش می‌تواند به افزایش آگاهی معنوی شما کمک کند و توانایی‌های عرفانی شما را افزایش دهد. بنفش رنگ رشد و خرد است و با قدرت‌های والاتر در ارتباط است. شمع مایع بنفش می‌تواند به دفع کابوس‌ها کمک کند و برای طلسم‌هایی که برای محافظت از اشخاص در برابر آسیب‌های روانی هستند، بسیار موثر است. شمع مایع بنفش در طلسم‌هایی استفاده می‌شود که به شفای معنوی، دفع کارمای بد، رانده شدن ارواح شیطانی و رهایی از گذشته نامطلوب می‌پردازند.

شمع مایع بنفش و تعبیر خواب

دیدن شمع بنفش در خواب می‌تواند به جاه‌طلب بودن ذات فرد اشاره کند و این بدین معنی است که شخص از شرایط فعلی خود راضی نیست و می‌خواهد برای داشتن چیزهای بیشتر تلاش کند. دیدن شمع بنفش در خواب از جنبه منفی می‌تواند به این دلیل باشد که شخص برای حفظ یک راز یا لذت بردن از بدبختی دیگران احساس گناه می‌کند. شمع بنفش نماد ثروت و جاه‌طلبی است، بنابراین ظاهر شدن یک شمع بنفش در خواب و رویای شما می‌تواند تمایل شما را برای ثروت و موفقیت نشان دهد. در واقع ناخودآگاه شما می‌خواهد برای رسیدن به اهداف خود بیشتر تلاش کنید. یکی دیگر از دلایل دیدن شمع بنفش در خواب می‌تواند برای این باشد که شما راز بزرگی را از نزدیکان خود پنهان کرده‌اید و به همین خاطر عذاب وجدان دارید. در واقع احساس گناه شروع به آزار دادن شما کرده و به شکل یک شمع بنفش در خواب شما ظاهر می‌شود. دیدن شمع بنفش در خواب همچنین می‌تواند نوعی انتقام بی‌صدا باشد، زیرا از دیدن رنج کشیدن کسی احساس خوشحالی می‌کنید، آن شخص می‌تواند کسی باشد که قبلا شما را آزرده‌خاطر کرده یا راه موفقیت شما را مسدود کرده است.

نتیجه‌گیری

بنفش به عنوان یک رنگ نشان‌دهنده اقتدار، قدرت، سلطنت و ثروت است. به همین دلیل است که شمع بنفش در حمایت از افرادی که هدفشان موفقیت و رشد مالی است بسیار موثر است. بنابراین اگر این موضوع با هدف شما تطابق دارد، حتما روغن شمع مایع بنفش را از سایت هیموهوم خریداری کرده و آن را داخل ظروف پیرکس بریزید و بر روی هدفتان تمرکز کنید. شمع بنفش همچنین به شدت با معنویت و عرفان در ارتباط است، پس اگر در این زمینه فعالیت می‌کنید حتما از فواید شمع بنفش استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *