شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع مایع

شمع پیرکس – انواع ست‌ها

شمع پیرکس

شمع‌های پیرکس موجود در سایت هیمو هوم دارای فرم‌های متنوعی هستند. به طور کل شمع‌ها را می‌توان به دو دسته پایه بلند و بدون پایه تقسیم کرد. با قرار دادن شمع‌های پایه‌دار و بدون پایه‌ که از لحاظ فرم ظاهری با هم همخوانی دارند، می‌توان ست‌های بسیار جذاب و زیبایی را به وجود آورد. همچنین از آنجا که شمع‌های پیرکس ذاتا بیرنگ بوده و در اصل روغن داخل آن است که به شمع رنگ می‌دهد، می‌توان طیف‌های رنگی مختلف را که با هم همخوانی بیشتری دارند، درون ست‌های شمع پیرکس قرار داد. توجه کنید که رنگ‌ها اگر به درستی و با دقت انتخاب شوند، هارمونی و زیبایی بیشتری را وارد فضا می‌کنند. در این مقاله سعی داریم تا انواع ست‌های شمع پیرکس و طیف‌ رنگی روغنی که با هم به خوبی همخوانی دارند را به شما معرفی کنیم.

شمع پیرکس – ست اشکی پایه‌دار و بدون پایه

یکی از مدل‌های پرطرفدار و پرفروش شمع مایع، شمع اشکی پایه‌دار است. شیشه این شمع که از جنس پیرکس است، فرم یک اشک را دارد که با همین اسم هم نامگذاری شده است. شمع پیرکس اشکی هم به صورت پایه‌دار و هم به صورت بدون پایه تولید می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا از ترکیب این دو شمع یک ست زیبا و جذاب به وجود آید. شمع اشکی پایه‌دار در سه ارتفاع: ۲۰، ۲۴ و ۲۸ سانتیمتر و شمع پیرکس اشکی نیز در دو سایز به قطر‌های ۷ و ۹ سانتیمتر تولید می‌شوند. بنابراین ست اشکی مد نظر ما در کل شامل ۵ شمع می‌شود. روغنی که می‌توانید برای این ست استفاده کنید، بهتر است از یک طیف رنگی باشد. به طور مثال در طیف رنگ قرمز می‌توان از روغن شمع مایع قرمز و صورتی استفاده نمود یا آبی کم‌رنگ و پررنگ و یا سبز کم‌رنگ و پررنگ. دقت کنید که می‌توانید برای هر ۵ عدد شمع روغن بیرنگ هم انتخاب نمایید که در این صورت یک ست ساده و شیک خواهید داشت که به راحتی در تمام محیط‌ها و دکوراسیون‌ها با رنگ‌های متفاوت هارمونی خواهد داشت.

شمع پیرکس – ست حبابی پایه‌دار و بدون پایه

این ست شامل ۶ عدد شمع پیرکس است. ۳ عدد شمع پیرکس حبابی پایه‌دار به ارتفاع ۲۰، ۲۴ و ۲۸ سانتیمتر و سه عدد حباب قطر ۶، ۸ و ۱۰ سانتیمتر با یکدیگر ترکیب شده‌اند. همان‌طور که در عکس‌ها هم مشاهده می‌کنید این ست از لحاظ ترکیب بندی بسیار همخوانی دارد. از این ست می‌توان در فضاهای داخلی نظیر میز غذاخوری، میز جلومبلی و کنسول استفاده نمود. همچنین این ست بسیار مناسب استفاده در فضاهای بیرونی نظیر تراس و حیاط است. در عکس‌های زیر از روغن آبی پررنگ برای شمع مایع حبابی و روغن آبی کم‌رنگ برای شمع مایع حباب پایه‌دار استفاده شده است. شما می‌توانید از دیگر طیف‌های رنگی نیز برای این ست استفاده نمایید. چیدمان این شمع کاملا سلیقه‌ایست و شما هم می‌توانید حباب‌ها را به ترتیب قطر (از کم به زیاد) چیدمان کنید و یا به صورتی ترکیبی این کار را انجام دهید. در زیر چند مدل چیدمان مختلف را مشاهده می‌کنید.

شمع پیرکس – ست فلوت و استوانه

یکی دیگر از ست‌هایی که به خوبی از ترکیب دو مدل شمع پیرکس به وجود می‌آید، ست شمع مایع فلوت و استوانه است. این دو شمع به دلیل فرم کشیده و بلندی که دارند به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و ست زیبایی را خلق می‌کنند. ست فلوت و استوانه شامل ۶ عدد شمع پیرکس است. سه سایز شمع پیرکس فلوت به ارتفاع  ۲۰، ۲۴ و ۲۸ سانتیمتر و سه سایز شمع پیرکس استوانه به ارتفاع ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سانتیمتر، اجزای این ست را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید این ۶ عدد شمع مایع را به دلخواه خود چیدمان کنید و هر از گاهی برای تنوع نحوه چیدمان آن‌ها را تغییر دهید. در عکس‌های زیر از دو رنگ روغن بادمجانی و بنفش که هر دو از رنگ‌های پرطرفدار هستند برای پر کردن شمع‌های پیرکس استفاده شده است. 

شمع پیرکس – ست سه‌حبابی و عدسی

این ست شامل دو عدد شمع مایع سه‌حبابی به ارتفاع ۲۳ سانتیمتر و دو عدد شمع مایع عدسی به قطر ۸ و ۱۰ سانتیمتر است. اختلاف ارتفاعی که بین این دو شمع پیرکس وجود دارد ترکیب‌بندی زیبا و جذابی را به وجود آورده است. از روغن شمع مایع بیرنگ برای شمع پیرکس عدسی و از روغن شمع مایع زرد برای شمع پیرکس سه‌حبابی در عکس‌های زیر استفاده شده است. شما می‌توانید به دلخواه خود از رنگ‌های متنوع روغن استفاده کنید تا با فضا و دکوراسیون مد نظرتان همخوانی بیشتری داشته باشد.

توجه داشته باشید که ست‌ها و چیدمان‌های ارائه شده در بالا تنها برخی از ست‌هایست که با استفاده از مدل‌های مختلف شمع مایع می‌توان به وجود آورد. وجود تنوع در فرم و ابعاد شمع‌های پیرکس این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس سلیقه خود ست مد نظرتان را تهیه کنید. همچنین در انتخاب روغن شمع مایع نیز تنوع رنگ کافی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *