شمع, شمع پیرکس-مایع, شمع روغنی, شمع مایع

روغن شمع مایع قرمز

شمع مایع قرمز

روغن شمع مایع قرمز

همان‌طور که می‌دانیم ظروف پیرکس که از آن به عنوان شمعدان استفاده می‌شود، شفاف و بیرنگ هستند و با ریختن روغن مخصوص شمع مایع می‌توانند به رنگ‌های مختلف دیده شوند. یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین رنگ‌های روغن شمع مایع، روغن قرمز است که می‌توانید درون ظروف پیرکس بریزید. در واقع با این کار شما همیشه یک شمع قرمز شیک خواهید داشت بدون اینکه پارافین آن آب شود و یا اینکه بر اثر ذوب شدن تغییر شکل دهد. در اینجا به تاثیرات و نحوه استفاده از شمع‌های قرمز می‌پردازیم.

نماد شمع قرمز

روغن شمع مایع  قرمز را می‌توان برای مقاصد مختلفی استفاده نمود، اما به طور خاص این رنگ نماد شهوت، اشتیاق، مادیات و انرژی فرآوان است. پس اگر به دنبال اهداف ذکر شده هستید روشن کردن شمع قرمز و فرکانس و انرژی ناشی از آن شما را در تحقق بخشیدن به رویایتان یاری می‌دهد. روغن شمع مایع قرمز به دلیل رنگ پرجنب و جوش آن زمانی استفاده می‌شود که فرد می‌خواهد روحیه خود را بالا ببرد و آن را تقویت کند. عنصر آتش ارتباط قوی و نزدیکی با شمع قرمز دارد. عنصر آتش پر فراز و نشیب و پرجنب و جوش است. وقتی روغن شمع مایع قرمز را داخل ظروف پیرکس ریخته و آن را روشن می‌کنید انرژی آتش را فعال کرده و از آن استفاده می‌کنید. روغن شمع مایع قرمز بسیار مرتبط با انرژی، قدرت، تمایلات جنسی، باروری، ثروت و رقابت است. همچنین از روغن شمع مایع قرمز برای تحریک و تحت تاثیر قرار دادن احساس خشم، میل و اشتیاق می‌توان استفاده نمود. در واقع شمع قرمز معانی مختلفی دارد اما شاید سرزندگی و اشتیاق را بتوان اصلی‌ترین خصیصه این شمع دانست. روغن شمع مایع قرمز پویایی دارد و از انرژی آزاد شده از آن در جادوها و سایر فعالیت‌های معنوی استفاده می‌شود.

ارتباط چاکرا با شمع قرمز

شمع قرمز رابطه با اولین چاکرا یا همان چاکرای ریشه دارد. چاکرای ریشه اولین چاکرا در بدن است که در پایین ستون فقرات، بین مقعد و اندام تناسلی قرار دارد. مکان چاکرای ریشه نقش آن را به عنوان پیوندی بین دنیای فزیکی و سیستم انرژی درونی ما نشان می‌دهد. زمانی که این چاکرا در بدن ما متعادل باشد، احساس امنیت، اعتماد به نفس و پایداری می‌کنیم. برعکس یک چاکرای ریشه مسدود و یا نامتعادل می‌تواند منجر به احساس ناامنی، اضطراب، استرس و از دست دادن روابط شخصی شود. همان‌طور که گفته شد چاکرای ریشه قرمز رنگ است و این بدین معنی است که روشن کردن شمع قرمز باعث رفع انسداد چاکرای ریشه می‌شود و انرژی این چاکرا را تقویت می‌کند. بنابراین ریختن روغن شمع مایع قرمز داخل ظروف پیرکس و روشن کردن آن باعث می‌شود انرژی نیروی زندگی شما آزادانه در سراسر بدن جریان یابد.

رنگ قرمز و چاکرا

کاربردهای معنوی شمع قرمز

۱.جذب قدرت و سرزندگی

رنگ قرمز جذاب و پویاست. شمع‌های پیرکس با روغن قرمز دارای نیروی مغناطیسی و دینامیکی هستند که می‌توانند جریان خون را در بدن شما افزایش دهند و باعث می‌شوند احساس کنید قوی‌تر و شجاع‌تر از حد معمول هستید. پس توصیه می‌شود هنگامی که دچار ضعف یا بی‌حالی هستید فورا یک شمع قرمز روشن کنید و اجازه دهید سرزندگی و نشاط در بدن شما جاری شود.

۲. تقویت روابط صمیمی و عاشقانه

با استفاده از شمع قرمز به زندگی عاشقانه خود جرقه‌ای آتشین هدیه دهید. شمع‌ قرمز همانند یک داروی تقویت کننده قوای جنسی عمل می‌کند و می‌تواند شهوت و میل جنسی را در بین عاشقان تحریک کند. با ریختن روغن قرمز داخل ظروف پیرکس و روشن کردن آن در اتاق خواب می‌توان قدرت عشق و باروری را افزایش داد.

۳. ارتقا سطح مالی و افزایش ثروت

اگر به دنبال بهبود وضعیت مالی و اقتصادی خود هستید، به امید موفقیت در یک پروژه کاری هستید و یا به دنبال ارتقاء سمت شغلی خود در شرکتید، شمع قرمز می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند و با انرژی که از خود ساطع می‌کند نتیجه مطلوبی را می‌توانید کسب کنید. هدف شما چه ارتقاء شغلی باشد و چه افزایش مال و ثروت، روشن کردن شمع قرمز فرصت‌های بیشتری را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. قدرت رنگ قرمز را به هیچ عنوان دست کم نگیرید، گاهی اوقات آن‌ها حتی می‌توانند پاداش‌های غیرمنتظره‌ای همانند جوایز نقدی را به همراه داشته باشند.

۴. محافظت از خود

همان اندازه که شمع قرمز می‌تواند بی‌رحمی و احساس خشم را برانگیزد، می‌تواند به عنوان عنصری دفاعی در برابر حملات روانی نیز عمل کند. انرژی آزاد شده توسط شمع‌های قرمز به شما این قدرت را می‌دهد تا در برابر کسانی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند، مبارزه کنید. علاوه بر آن شمع‌های قرمز به بهبود سلامت عاطفی و جسمی افراد کمک می‌کنند. اگر احساس خطر می‌کنید یا با نوعی خطر مواجه هستید، یک شمع قرمز را روشن کنید تا حالات و انرژی‌های منفی اطرافتان را دفع کند و از این رو سیستم دفاعی خود را تقویت کنید.

۵. به جریان انداختن انرژی مثبت

اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی را از خود و اطرافیانتان دور کنید، می‌توانید به معجزه شمع قرمز روی آوردید. شمع قرمز همانند یک طلسم محیط اطراف شما را از انرژی‌های منفی تصفیه می‌کند. از شمع‌های قرمز عمدتا برای پاک کردن و تصفیه اتاق‌های تاریک، غمگین و افسرده استفاده می‌شود. برای روزهایی که احساس ناامیدی و غم شما را فرا گرفته، حتما توصیه می‌کنیم از روغن شمع مایع قرمز استفاده نمایید و آن را داخل ظروف شیشه‌ای پیرکس ریخته و ساعات طولانی شمع را روشن بگذارید تا روحیه‌تان را بهبود ببخشد و فضا را از انرژی‌های منفی پاکسازی کند.

۶. تقویت نیروی طلسم

اگر به طلسم و دعا اعتقاد دارید و از آن‌ها استفاده می‌کنید حتما باید برایتان جالب باشد که استفاده از شمع قرمز به عنوان تقویت نیروی طلسم بسیار رایج و متداول است. شمع‌های قرمز رنگ می‌توانند به شدت نتایج طلسم و دعا را افزایش دهند و در نتیجه شما را در رسیدن به هدفتان یاری دهند.

ارتباط شمع قرمز با طالع‌بینی

در طالع‌بینی رنگ قرمز را با سیاره مریخ مرتبط می‌دانند. به همین دلیل است که گفته می‌شود شمع‌های قرمز دارای انرژی قدرتمند و مردانه هستند و باید در استفاده از آن احتیاط شود. از آنجایی که شمع قرمز ارتباط نزدیکی با سیاره مریخ دارد، سه‌شنبه ها که به سیاره مریخ اختصاص داده شده، بهترین روز استفاده از شمع قرمز است و بیشترین تاثیر را در همین روز از خود بر جای میگذارد. گفته می‌شود که شمع قرمز قادر به جذب نیروی مبارز و پویا است که بسته به نیت شما می‌تواند نتیجه مثبت و منفی را به همراه داشته باشد.

تعبیر خواب و شمع قرمز

ظاهر شدن یک شمع قرمز در خواب می‌تواند یادآوری ناخودآگاه برای برقراری ارتباط مجدد با خودتان باشد. اگر به آن کمی عمیق‌تر بپردازیم به این معناست که احتمالا به دلایل مختلفی از جمله حواس پرتی از مسیر اصلیتان جدا شده‌اید و ارزش‌ها و اولویت‌های خود را از دست داده‌اید. بنابراین شمع قرمز در خواب نمادی از یک سفر برای کشف دوباره خود خواهد بود. شمع قرمز اغلب با موفقیت، ثروت، اشتیاق و صمیمیت همراه است، بنابراین دیدن شمع‌های قرمز در خواب می‌تواند نشان‌دهنده تمایل پنهان شما به ثروت باشد. این میل ممکن است در حالت خودآگاه شما آشکار نشود چرا که در حال سرکوب این احساس هستید ولی در حالت خواب و ناخودآگاه شما ظهور می‌کند. تعبیر دیگر دیدن شمع قرمز در خواب، ترس نهفته شما در از دست دادن خودتان است. ممکن است با یک بحران هویت مواجه شده باشید و نیازمند تصمیمی بزرگ و تغییردهنده برای زندگیتان هستید.

استفاده از شمع قرمز در مراسم

از جمله مناسبت‌ها و مراسمی که از شمع قرمز استفاده میشود، روز عشق یا همان ولنتیاین است که عشاق به یکدیگر هدیه می‌دهند. شمع‌های پیرکس در فرم‌های متنوع در سایت هیموهوم موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را با روغن رنگ قرمز خریداری نمایید و آن را به کسانی که دوست دارید هدیه دهید. برای مشاهده مدل‌های مختلف شمع پیرکس به این لینک مراجعه کنید.

کریسمس یا همان تولد مسیح یکی از مراسمی است که از شمع قرمز در آن استفاده می‌شود و با روشن کردن آن این روز را جشن می‌گیرند. شمع پیرکس کاج به همراه روغن قرمز بسیار مناسب هدیه کریسمس است که می‌توانید از این لینک آن را خریداری نمایید.

شب یلدا یا شب چله که به هندوانه و انار قرمز آن معروف است، یکی دیگر از مراسمی است که استفاده از شمع قرمز در آن بسیار رایج است. شمع پیرکس اشکی پایه‌دار با روغن قرمز یکی از مدل‌های شمع مایع است که بسیار مناسب استفاده در شب یلدا است و می‌توان آن را به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود تقدیم کرد. برای خرید شمع‌های مناسب شب یلدا به این لینک مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

اعتقاد بر این است که شمع قرمز رابطه محکمی با عنصر آتش و سیاره مریخ دارد. بهترین زمان برای روشن کردن آن روز سه‌شنبه است تا بتوان بیشترین تاثیر را از آن گرفت. بسته به نیت هر شخص می‌تواند در اتصالات معنوی برای کارهای خیر و شر استفاده شود. شمع قرمز می‌تواند اشتیاق، سلامتی، ثروت، رفاه و و سرزندگی را به وجود آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *