راز رنگ شمع ها در فنگ‌‌‌‍‌ شویی, فنگ شویی

راز رنگ شمع ها در فنگ‌‌‌‍‌ شویی

فنگ-شویی-رنگ-شمع

راز رنگ‌ شمع‌ها در فنگ شویی یکی از مطالب مهم و جذاب است که با دانستن آن می‌توانید به اهداف خود دست یابید. در مکتب فنگ شویی به روشن کردن شمع بسیار اهمیت می‌دهند و هر رنگ را به عنوان یک نماد خاص شناسایی کرده‌اند. در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با این مفاهیم آشنا کرده و علاوه بر آن محصولاتی که هیمو هوم در این زمینه پیشنهاد می‌دهد را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی آن‌ها را خریداری نمایید.

شمع سفید

نمادی برای خلوص و پاکی، سمبل اقتدار، پاک کننده قوی بدن، پاک کننده قوی محیط زندگی از انرژی‌های منفی، القاء کننده حس امنیت و آرامش در فضا.

شمع-سفید
شمع-سفید

شمع سیاه

نماد نیرومندی و قدرت، جلوگیری از چشم بد و جادو، استفاده زیاد فرد را در معرض افسردگی قرار می‌دهد. بیشتر در مراسم سوگواری استفاده می‌شود.

شمع قرمز

نماد عشق، سلامتی، موثر بر تقویت قوای جنسی و حس عشق ورزی، کمک و تقویت برای دستیابی به آرزوها و جاه طلبی، کسانی که از شمع‌های قرمز در محیط اطراف خود استفاده می‌کنند، شادتر و موفق‌تر خواهند بود.

شمع آبی

نماد درک معنوی، اعتقاد و ایمان به زندگی می‌باشد. استفاده از شمع آبی، اختلاف را از بین برده و صبوری و آرامش را در خانواده تقویت می‌کند.

شمع سبز

شمع سبز برای رفاه، موفقیت، جذب پول و ثروت استفاده می شود. همچنین سبز، رنگ طبیعت است و نماد رشد و حرکت، پاکی و خرد می‌باشد. استفاده از این رنگ در محیط اطرافتان باعث ایجاد تمرکز بیشتر می‌شود.

شمع نارنجی

نماد نشاط، سرزندگی، لذت و خلاقیت می‌باشد. نشان دهنده هارمونی و دوستی است. قدرت جاذبه‌ی اجتماعی را در فرد تقویت می‌کند .

شمع بنفش و ارغوانی

نماد قدرت، برتری، موفقیت، جاه و جلال است. در مدیتیشن شمع بنفش را برای ایجاد صلح و دوستی روشن می‌کنند.

شمع زرد و طلایی

رسیدن به مراد دل و آرزوها، تقویت رویابینی و درک رویاها، نماد دانش و آگاهی، رنگ زرد برای کسانی که کنکور و امتحان دارند بسیار کمک کننده است.

شمع خاکستری و نقره‌ای

نماد شفافیت، پاکی سرشت است و همچنین نماد آشکار سازی و بیداری ضمیر ناخودآگاه است که باعث می‌شود نبوغ و استعدادهای سرکوب شده و پنهان آشکار شود. موثر در مراقبه و مدیتیشن می‌باشد.

شمع-خاکستری-نقره-ای
شمع-خاکستری-نقره-ای

شمع صورتی

نماد لطافت، عشق و دوستی، توانایی و موفقیت است. در درون شمع صورتی انرژی‌های مربوط به افتخارات ، دانایی و شفافیت دل و روح نهفته است. محرک برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها می‌باشد.

شمع قهوه‌ای

نماد قوه یقین و تشخیص است. روشن کردن این شمع حس قدرت ،شکوه و جلال را زنده و گرمای مخصوصی را در منزل ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *